Przerwa w działaniu sklepu

Najmocniej przepraszamy za utrudnienia, ale kilkudniowa przerwa w działaniu sklepu internetowego osaico.pl spowodowana była wymianą oprogramowania na nowsze, bardziej funkcjonalne i bezpieczne. Wprowadziliśmy między innymi zmiany w płatnościach za towary, możliwość porównywania produktów w porównywarkach, zmiany w zamawianiu rozmiarów, w wyświetlaniu zdjęć i oczywiście udoskonalone zostało bezpieczeństwo korzystania ze stron sklepu.

Aktualnie jesteśmy na etapie aktualizowania bazy produktów, więc nie wszystko jeszcze widać, ale to kwestia zaledwie kilku następnych dni i wszystko będzie OK. Mamy nadzieję, że korzystanie z naszego (i waszego) sklepu będzie teraz bardziej przyjemne. Pozdrawiamy wszystkich stałych i nowych klientów.

Opublikowano Bez kategorii, Nowości w sklepie | Otagowano , , , | Komentarze są wyłączone

Prezent dla chłopaka i faceta

Prezent dla chłopaka, faceta i mężczyznyDo was kobiety kierowany jest ten tekst. Lubicie pamiętać o różnych szczególnych dniach, lubicie obdarowywać swego wybranka prezentami i jest to oczywiście wspaniałe. Pamiętajcie jednak, że facet myśli trochę inaczej i czym innym się zachwyca. Wy kobiety znacie się na damskich ciuchach, poznajcie się na męskich. Pamiętajcie dziewczyny, że facetów nie interesują zwykłe ciuchy, nie lubimy dostawać skarpetek, koszul czy broń Boże kapci!. Dla nas ciuchy mogą nie istnieć, ubieramy się w zasadzie tylko dla Was. Oczywiście są różne okoliczności i różne sytuacje, na które trzeba się ubrać raz elegancko, a innym razem po prostu na luzie. Najczęściej jednak przydaje się coś po prostu wygodnego. Być może, na co dzień nie przejmujemy się ciuchami, są jednak wyjątki, gdy ubranie kojarzy nam się z czymś, czym się pasjonujemy, np. ze sportem. Takie ubrania są naprawdę świetnym prezentem dla nas facetów, chłopaków, mężczyzn. Czytaj dalej

Opublikowano Odzież sportowa, Porady | Otagowano , , , , , , , , , , | Komentarze są wyłączone

Jesienne nowości Everlast i nie tylko

Czarno- żółta bluza EVERLAST 2Zip TricotWiększość nowych produktów w sklepie Osaico pochodzi od znanej firmy Everlast produkującej odzież i sprzęt dla bokserów, ale nie tylko. W naszej ofercie znalazły się na przykład buty dla skaterów – Buty EVERLAST SNEAKS SKATE w kolorach: biało/czarno/zółte, czarno/zielone i szaro/zielono/niebieskie. Są również spodnie Everlast, stylowe bluzy Everlast ze sporą ilością naszywek nie pozostawiających wątpliwości u oglądających z jakiej firmy pochodzi ta bluza. Jeśli ktoś pasjonuje się sportami walki, a zwłaszcza boksem, to taka bluza jest właśnie dla niego. Dziewczyny! ta bluza jest dobrym prezentem dla chłopaka/faceta. Czytaj dalej

Opublikowano Nowości w sklepie, Odzież sportowa | Otagowano , , , , , , | 2 komentarzy

Rowerem przez Sierra Nevada

Właściwie nie zwykłym rowerem a sprzętem, który zdaje się nie ma rodzimej nazwy jedynie angielską ? handbike, czyli rower napędzany ręcznie. W ramach tegorocznego Memoriału im. Piotra Morawskiego ?Miej odwagę? pojedzie na nim niepełnosprawna dziewczyna ? Pani Karina Jasińska studentka II roku psychologi. Wyjazd ten organizowany jest przez podróżnika Karola Kleszyka oraz Fundację Bariera. Towarzyszyć im będzie doświadczony podróżnik i zaprzyjaźniony lekarz Szymon Świrta. Będzie to pierwsza polska wyprawa rowerowa na handbike’u z kobietą niepełnosprawną na wysokość 3400 m n.p.m. Ideą projektu jest niwelowanie różnic i łamanie stereotypów dotyczących możliwości osób niepełnosprawnych. Czytaj dalej

Opublikowano Ciekawostki, Outdoor, Wydarzenia, Wyprawy | Otagowano , , , , , , , , | Komentarze są wyłączone

Odzież Tapout dla fanów MMA

Fani mieszanych sztuk walki wiedzą, że odzież TapouT symbolizuje wszystko, co kochają – ducha walki, Siłę, twardość, nieugiętość i odwagę. Ubrania tapout są po prostu symbolem prawdziwych i chyba ostatnich wojowników. Poniżej prezentujemy zdjęcia kolejnych produktów tej znanej i w zasadzie jedynej firmy produkującej ubrania dla wojowników i fanów MMA. Wszystkie produkty dla fanów mieszanych sztuk walki w niskich cenach znajdziecie w naszym sklepie sportowym osaico.pl Koszulki, spodenki i bezrękawniki wyprodukowane z najlepszej jakości materiałów nadają się na treningi i na miasto. Czytaj dalej

Opublikowano Nowości w sklepie | Otagowano , , , , | Komentarze są wyłączone

Buty dla Skaterów

Buty na deskę - Fila Foggia GreyGreenTym razem przedstawiamy obuwie z naszego sklepu przeznaczone  głównie dla skaterów (choć nie tylko) ze względu na ?wysoką kostkę?, przyczepną, odpowiedniej twardości podeszwę i wygodę użytkowania potrzebną do jazdy na desce.

Oczywiście jest to obuwie markowe z odpowiednio wyeksponowanymi znakami firmowymi. Takie obuwie ma nie tylko spełniać swe zadanie praktyczne, ale tworzyć pewien unikalny styl subkultury. Prezentujemy tutaj buty dla skatera FILA FOGGIA SKATE. Buty zaprojektowane specjalnie z myślą o skaterach zrobione są z wysokiej jakości materiałów – Cholewka Czytaj dalej

Opublikowano Nowości w sklepie, Odzież sportowa | Otagowano , , , , | Komentarze są wyłączone

Podręczne i wygodne plecaki

Podręczny, wycieczkowy plecak Karrimor Taurus 20 lW naszej ofercie pojawiły się dwa modele plecaków, które mogą Was zainteresować. Obydwa są typowo podręczne, czyli najbardziej przydatne do codziennego użytku. Plecaki wyróżniają się swą jakością na tle innych wyrobów plecakopodobnych dostępnych w markecie.

Karrimor – Plecak na wycieczki

Pierwszy, to produkt doświadczonej firmy outdoorowej ? Karrimor model Taurus o pojemności 20 litrów, czyli w sam raz na krótkie, jednodniowe wycieczki za miasto, czy jako plecak na bagaż podręczny w większej wyprawie. (Używanie plecaków podręcznych zaleca znana podróżniczka Beata Pawlikowska w swym ?Poradniku Globtrotera?). Plecak posiada pojemną kieszeń główna, wewnętrzną kieszeń na mapy, dokumenty itp., jest też miejsce na długopis i zapinka, którą możemy zabezpieczyć np portfel, czy telefon przed wyciągnięciem z plecaka przez złodzieja. Plecaczek wyposażony jest również w mniejszą zapinaną kieszeń frontową i dwie siateczkowate kieszenie boczne np na napoje lub drobiazgi potrzebne „pod ręką” Plecak wykonany jest z solidnych wytrzymałych i wodoodpornych materiałów. Czytaj dalej

Opublikowano Nowości w sklepie, Sprzęt turystyczny, wycieczki | Otagowano , , , , , , , | Komentarze są wyłączone

Piłka na Euro 2012

Adidas Tango 12. Oficjalna piłka Mistrzostw Euro 2012. ReplikaPolecamy wspaniałą replikę oficjalnej piłki Mistrzostw Euro 2012 w naszym kraju. Bardzo praktyczna pamiątka, która zarówno może stać na honorowym miejscu w mieszkaniu lub którą można pokopać z uśmiechem.

Piłka ADIDAS TANGO 12 na Euro 2012 jako wierna kopia oficjalnej piłki znakomicie nadaje się na upominek dla patrioty i kibica futbolu. Równie dobrze może być spełnieniem pragnień dziecka, które będzie mogło trenować na podwórku taką samą piłką, jak dorośli na mistrzostwach. Oferujemy tą piłkę w naprawdę bardzo niskiej cenie, nawet w marketach takiej nie znajdziecie.

Piłka wyprodukowana z najlepszej jakości materiałów przez znaną firmę Adidas, co gwarantuje jej długą żywotność. Przeznaczona jest na boiska trawiaste.

Opublikowano Nowości w sklepie, Sprzęt sportowy | Otagowano , , , | 1 komentarz

Nowości Everlast i Karrimor w sklepie

Firmy Everlast nie trzeba przedstawiać żadnemu facetowi. Każdy, kto choć trochę zetknął się z boksem wie, że marka ta prawie od 100 lat angażuje się w tym sporcie walki. Na bazie tak długich doświadczeń produkuje znakomite ubrania i sprzęt sportowy dla sław boksu i dla kibiców boksu.

Wszystkie produkty, poczynając od zwykłej koszulki mają za zadanie wspierać zawodników w cyklu treningowym zapewniając im pełny komfort. To, co dobre dla bardzo aktywnego ruchowo zawodnika tym bardziej dobre będzie dla zwykłych użytkowników. Tym razem chcemy polecić Wam bawełniane spodenki EVERLAST ? niezwykle wygodne I nie krępujące ruchów idealne na trening siłowy, do gier zespołowych, na zajęcia WF w szkole czy wreszcie do chodzenia na co dzień. Spodenki zrobione są z bawełny i poliestru, dzięki czemu szybko wysychają. Na lewej nogawce mają wyszywane logo EVERLAST. Czytaj dalej

Opublikowano Nowości w sklepie, Odzież sportowa | Otagowano , , , , , , | 2 komentarzy

Polscy zdobywcy K5 uwięzieni w bazie

 

Gasherbrum I Fotografia z wolnych zasobów Wikipedii

Polscy himalaiści – Adam Bielecki i Janusz Gołąb, którzy jako pierwsi zdobyli zimą (9 marca) i bez wspomagania aparaturą tlenową Gaszerbrum I na wskutek złej pogody i odmrożeń nie mogą opuścić bazy położonej na wysokości 5000 m.

Od kilku dni na skutek złej pogody nie można dostać się do bazy helikopterem ratowniczym. Bielecki i Gołąb mają otwarte rany, (Adam Bielecki „ma małe odmrożenia palucha”, Janusz Gołąb odmroził końcówkę nosa) uniemożliwiające im samodzielne zejście do czoła lodowca Baltoro, które jest na wysokości ok. 3500 m. Jest to odległość około 80 km. Czytaj dalej

Opublikowano Outdoor, Wspinaczka, Wyprawy | Otagowano , , , , , , , | 1 komentarz